اندکی خنده


هر چی بخوای هس


عکسم رو صفحه کامپیوترم بود

مامان بزرگم عینکس رو نزده بود پرسید این آدمه؟

منم با کلی ذوق وشوق میگم منم مامان جون.

برگشته میگه:زود تر جون بکن بگو دیگه من فک کردم آدمه...

از اون زمانه که دارم دنبال خانوادم میگردم..............................

*************

اینایی که کسی از کاراشون سر درنمیاره،

اینایی که کاراشون رو همیشه ساکت و آروم انجام میدن،

اینایی که عشقشون لباس مشکیه،

اینایی که دلشون نمیاد وقتی خوابی بیدارت کنن،

اینایی که روز براشون بی معنی شده و فقط شبا کار میکنن،

اینایی که با دیوار خونه ها یه دنیا خاطره دارن،

اینارو خیلی زیاد مواظبشون باشید،

لا مصبا دزدن

************

یه آهنگو انقدر پشت سر هم playکردم که خوانندش صداش گرفت!

به همین گوجه سبزی که دارم میخورم قسم!

 

 

 

 

نظر یادتون نرهههههههههههه



نظرات شما عزیزان:

کیوان
ساعت12:12---28 مرداد 1393
عه عه عه خخخخخخ
جالب بود گلم فدات شم من
پاسخ:مرسی برادر


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





/ جمعه 2 خرداد 1393 / 18:34 / Κσ§ΑΓ /